loading...

کابینت آشپزخانه ماچوب

ماچوب، ارائه دهنده برترین خدمات و کیفیت در کوتاه ترین زمان

قیمت کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک معروف به طراحی و کنده کاری در سطح خود است. هرچه قدر این حکاکی ها بیشتر باشد، قیمت کابینت نیز افزایش می یابد. علاوه بر آن عوامل دیگر مثل روکش، یراق آلات قیمت را تغییر می دهد.

قوانین محاسبه قیمت کابینت کلاسیک

مولفه قیمت ها به صورت یک متر طول است. یک متر کابینت دیواری زمینی در این بخش قرار دارند. در قانون اتحادیه کابینت سازان برای کابینت دیواری با ارتفاع 90 سانتی متر 60% و برای کابینت زمینی با ارتفاع 70 40% قیمت کابینت را در بر می گیرد.

قیمت هر متر کابینت آشپزخانه کلاسیک

در تمامی سبک های کابینت کلاسیک بدنه از جنس ام دی اف است. بنابراین قیمت هر متر کابینت بر اساس روکش و یراق الات متغییر می شود. با توجه به توضیحات فوق، قیمت کابینت کلاسیک به 3 دسته تقسیم بندی می شود:

  1. کابینت ممبران
  2. کابینت روکش چوب
  3. کابینت تمام چوب

کابینت آشپزخانه ممبران

بدنه از MDF ساخته شده است. ممبران با PVC و چسب های قوی پوشانده شده است. طرح های روی کابینت با دستگاه cnc زده می شود، سپس روکش پی وی سی روی آن قرار می گیرد.

کابینت روکش چوبی

بدنه این مدل کابینت نیز از MDF ساخته شده است. از یک لایه روکش چوب طبیعی روی ام دی اف استفاده می شود. طرح های انتخابی شما توسط دستگاه سی ان سی کار می شود. برای لایه آخر نیز از رنگ هایی مثل پلی اورتان و پلی استر استفاده می شود.

کابینت چوبی

ام دی اف درجه یک در ساخت کابینت های تمام چوب به کار می رود. در این کابینت اجزا تزئینی، درب ها و ستون ها از چوب طبیعی ساخته می شود. بنابراین قیمت بالاتری به نسبت دو مدل قبلی خواهد داشت.

قیمت جزیره کابینت کلاسیک

در آشپزخانه های مدرن، از به کابینت جزیره استفاده می شود. بسته به اینکه چه کارایی را برای جزیره انتخاب می کنید، ساخته می شود. پیشخوان ها یا جزیره ها از مواد مختلفی ساخته می شوند. به طور کلی به کابینت های دیواری که به دیوار چسبانده نمی شوند، کابینت جزیره ای می گویند.

قیمت صفحه روی کابینت کلاسیک

هنگام محاسبه قیمت کابینت باید سایز ماشین لباسشویی و ظرفشویی از فضای کابینت حذف شود. مانند قسمت اجاق گاز و یخچال، اندازه ماشین لباسشویی و ظرفشویی.

قیمت یخچال کابینت کلاسیک

معمولا برای زیباتر شدن فضای آشپزخانه و حفظ پس زمینه یخچال، یخچال را می پوشانند. از روکش های یخچال مخصوصا برای یخچال هایی با عمق بیشتر نسبت به یخچال های معمولی استفاده می شود.

قیمت کابینت کلاسیک سفید

شما میتوانید کابینت های زیر را در نوع سفید سفارش دهید:

  • ممبران
  • روکش چوب

کابینت ممبران توسط پی وی سی پوشانده می شود. این روکش را می توانید در رنگ های مختلف سفارش دهید. از محبوب ترین رنگ های کابینت ممبران سفید است. همچنین می توانید کابینت روکش چوب سفید نیز سفارش دهید. برای این کار باید از چوب هایی مثل وایت واش استفاده شود تا رنگ سفید روی کار نمایان شود.

منبع: قیمت کابینت کلاسیک


درباره ما
Profile Pic
گروه مهندسی معماری ماچوب از سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را آغاز نمود و هم اکنون با شوروم پاسداران و کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی کارآفرینان از مجموعه‌های پیشرو در عرصه دکوراسیون می‌باشد. طراحی، تولید و اجرای انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک، سرویس خواب، سیسمونی، ست تی وی، درب‌های ممبران و پرس وکیوم، اجرای غرفه‌های نمایشگاهی، اجرای دکوراسیون‌های اداری، تجاری و مسکونی از جمله فعالیت‌های مجموعه می‌باشد.
لینک دوستان