loading...

کابینت آشپزخانه ماچوب

ماچوب، ارائه دهنده برترین خدمات و کیفیت در کوتاه ترین زمان

قیمت کابینت آشپزخانه چند متر است؟

مترهای آشپزخانه قیمت کابینت برخی از سوالاتی است که مردم در راه خرید کابینت آشپزخانه می پرسند. پاسخ به این سوال آسان نیست. به دلیل انواع مختلف کابینت آشپزخانه، البته قیمت های متفاوتی نیز وجود دارد. این تغییر قیمت به دلیل جنس صفحات استفاده شده، کیفیت آن صفحات، کیفیت کار کابینت و جنس روکش استفاده شده است.

قیمت کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک به کابینت چوبی، کابینت ممبران و کابینت چوبی استاندارد می گویند. در حال حاضر به دلیل گرانی چوب از روکش های چوبی برای کاهش قیمت استفاده می شود. پایه آن ها از ام دی اف ساخته شده است.

نوع روکشی که انتخاب می کنید، میزان کار انجام شده روی کابینت و میزان تجهیزات و یراق آلات در قیمت کابینت شما تاثیرگذار خواهد بود. قیمت کابینت Classic بسته به مواد مورد استفاده، کیفیت ساخت و میزان کار روی کابینت متفاوت خواهد بود.

آشپزخانه چوبی قیمت کابینت

تمام کابینت های چوبی از چوب طبیعی مانند راش، گردو و افرا ساخته شده است. به یاد داشته باشید که کابینت های چوبی یکی از گران ترین انواع کابینت ها هستند. این سبک کابینت در برابر صدا، گرما و رطوبت بسیار مقاوم است و برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ مناسب است. به دلیل قیمت انواع چوب و جزئیات متفاوت تمام کابینت های چوبی، قیمت یکسان نخواهد بود.

قیمت کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت های ممبران یا وکیوم یکی از محبوب ترین کابینت ها هستند. غشای قیمت کابینت به سه دلیل تعریف می شود:

  • مواد صفحه ام دی اف استفاده شده روی بدنه (Castamona یا Vanachay)
  • نقوش و حکاکی روی در، ستون، تاج و ....
  • کیفیت و جنس روکش پی وی سی مورد استفاده در بدنه کابینت ام دی اف
  • مواد چسبنده ای که برای چسباندن روکش PVC استفاده می شود

قیمت کابینت مدرن

بدنه کابینت مدرن از ام دی اف با روکش ملامینه سفید ساخته شده است. درب ها معمولا از ام دی اف مات یا براق ساخته می شوند. کابینت های مدرن با توجه به مواد روی بدنه طبقه بندی می شوند.

در کابینت های مدرن از مواد ساده و کاربردی برای حفظ سادگی استفاده می شود. به عنوان مثال، دستگیره های پنهان یا لمسی برای درب برای حفظ سادگی استفاده می شود. برای کاربردی تر شدن فضای کابینت از قفسه هایی به صورت سوپر مارکت استفاده می شود.

قیمت کابینت های گلاس

کابینت های گلاس ارزان تر از کابینتهای ممبران و چوبی هستند. این نوع کابینت به دلیل سادگی به راحتی با سایر عناصر آشپزخانه ادغام می شود. یکی دیگر از مزایای آن نظافت آسان کابینت و انعکاس نور به دلیل روکش براق است. انعکاس نور فضا را بزرگتر کرده و زیبایی چشم ها را افزایش می دهد.

هایگلس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و توسط برندهای مختلف تولید می شوند. مواد با روکش شیشه ای به اسم های گلاس روی کابینت ها می تواند آنها را گرانتر یا ارزان تر کند. تنوع بسیار زیادی از این پوشش های براق در بازار وجود دارد که نوع ترکی و ایرانی آن بیشتر رایج است.

ام دی اف قیمت کابینت

کابینت های ام دی اف به دلیل قیمت مقرون به صرفه، استحکام جنس و تنوع رنگی بسیار یکی از پرطرفدارترین کابینت ها هستند. تا بتوانید به راحتی رنگ و شکل مناسب مکان خود را پیدا کنید.

البته لازم به ذکر است که ام دی اف نیز مانند سایر مصنوعات چوبی به عواملی مانند رطوبت و آب حساس است. اما به دلیل مقاومت خوب روکش ملامینه می توان سطح را به راحتی با دستمال مرطوب تمیز کرد.

نئوکلاسیک قیمت کابینت

کابینت نئوکلاسیک نسخه مدرن‌ تری از کابینت‌های معمولی است که بسیار شبیه به کابینت‌های معمولی است، اما در طراحی ساده‌تر و کوچک‌تر. کابینت های انزو، پلی اورتان و پست مدرن در این دسته قرار می گیرند. کابینت های نئوکلاسیک از نظر مدل ها و رنگ های مختلف از کابینت های مدرن پرکاربردتر هستند. از آنجایی که کابینت های نئوکلاسیک از ام دی اف خام با رنگ پلی اورتان استفاده می کنند، قیمت هر متر کابینت نئوکلاسیک از کابینت های ام دی اف و گلاس هایگلاس بیشتر است.

چگونه قیمت کابینت را محاسبه کنیم؟

قیمت یک متر طول کابینت تعیین شده است. یک متر کابینت دارای کابینت یک متری و کابینت دیواری یک متری می باشد. متر با اندازه گیری طول آن از ابتدای کابینت تا انتهای آن اندازه گیری می شود. البته کل کار اندازه گیری شده دارای ابعاد استاندارد (عمق و ارتفاع) می باشد.

بعد از اندازه گیری مساحت یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی همچنین وسایل گازسوز و کابینت ها باید از سطح زمین خارج شوند.

نحوه محاسبه قیمت کابینت

در محاسبه آشپزخانه قیمت کابینت باید چهار فاکتور را در نظر بگیرید: اندازه گیری ها و مساحت دقیق، طراحی کابینت، هزینه کابینت، هزینه نصب و اتصالات.

از آنجا که دانستن قیمت می تواند به ما در مدیریت هزینه ها کمک کند، سعی می کنیم با توضیح عوامل کلیدی به شما کمک کنیم آشپزخانه قیمت کابینت خود را ارزیابی کنید.

مواد و الزامات برای متر کابینت

  • کابینت یک متری زمینی و یک متری کابینت هوا
  • صفحه رویه کابینتی
  • درب واحد
  • تاج یک متری، زیر چراغ، پا
  • کلیه تجهیزات شرکت
  • دسته، لولا، پمپ یا جک ساعت، ریل، پایه، پایه
  • کلیه تجهیزات لازم در فاصله یک متری کف و کابینت تهویه.

کابینت دیواری

30 سانتی متر عمق و 70 سانتی متر ارتفاع. همچنین در جاهایی که ارتفاع سقف بیش از 240 سانتی متر است، ارتفاع کمد دیواری را می توان 90 سانتی متر در نظر گرفت، تعداد طبقات کابینت 90 سه قسمت است و این روش محاسبه می شود. به عنوان 60٪ به عنوان کابینت زمینی.

قیمت کابینت زمینی

بدنه کابینت کف دارای ارتفاع معمولی 72 سانتی متر است که با صفحه رویه (32 میلی متر) و پایه (14 سانتی متر) به 90 سانتی متر می رسد.

آشپزخانه کمدی قیمت کابینت

کابینت عمودی که از زمین شروع می شود و با سطح کابینت هوایی برابر است، کابینت کمدی نامیده می شود. روش محاسبه قیمت سه برابر کف کابینت (یعنی 180 درصد) می باشد.

ویترین قیمت کابینت

روش محاسبه برای کابینت های دیواری دو برابر بیشتر از کابینت های دیواری است (یعنی 80%) و روش محاسبه برای کابینت های زمینی دو برابر بیشتر از کابینت های زمینی (یعنی 120%) است.

نیمه کمدی قیمت کابینت

ارتفاع کابینت نیمه کمدی معمولاً 130 تا 150 سانتی متر است و روش محاسبه آن دو برابر کابینت خاکی (یعنی 120 درصد) است.

نمای درب قیمت کابینت

در انتهای ردیف کابینت که کناره یا قسمتی از بدنه سفید کابینت نمایان است، MDF باید با همان رنگی که مشتری انتخاب می کند برای کیفیت کار پوشانده شود. محاسبه بستگی به نوع کابینت انتخاب شده دارد.

جزیره قیمت کابینت

در آشپزخانه مدرن بخشی به نام جزیره وجود دارد که بسیار کاربردی است. برخی از تولیدکنندگان آشپزخانه بسته به نوع طراحی کابینت، آشپزخانه را به صورت میز غذاخوری تهیه می کنند. پیشخوان ها یا جزیره ها از مواد مختلفی ساخته شده اند و انواع مختلفی دارند و کاملاً به سلیقه کاربر بستگی دارد. به طور کلی به کابینت زمینی که به دیوار متصل نباشد، کابینت جزیره ای می گویند. روش محاسبه آنها 1.5 برابر کابینت زمینی (یعنی 90 درصد) است.

ابزار و لوازم جانبی

مواد مورد استفاده در کابینت آشپزخانه شامل لولا ساده، جک پمپ، ریل، دسته معمولی یا آهنربا است. این مواد بسته به کیفیت، جنس و برندشان قیمت های متفاوتی دارند.

منبع: قیمت کابینت


درباره ما
Profile Pic
گروه مهندسی معماری ماچوب از سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را آغاز نمود و هم اکنون با شوروم پاسداران و کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی کارآفرینان از مجموعه‌های پیشرو در عرصه دکوراسیون می‌باشد. طراحی، تولید و اجرای انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک، سرویس خواب، سیسمونی، ست تی وی، درب‌های ممبران و پرس وکیوم، اجرای غرفه‌های نمایشگاهی، اجرای دکوراسیون‌های اداری، تجاری و مسکونی از جمله فعالیت‌های مجموعه می‌باشد.
لینک دوستان